Monday 21 November 2011

Rezeki tambahan...


Alhamdulillah ari nie dapat sikit rezeki lebih..saya dapat close sale hampir 6k.Berkat kesabaran menjual produk Public Gold nie.Walaupun jumlahnya tidaklah sebesar otai-otai Public Gold,tetapi ianya mampu membuatkan hati berasa gembira.

Trend harga emas ari nie menunjukkan posisi yang menurun,amat sesuai bagi mereka yang mula berminat untuk membuat pelaburan dengan emas nie.

Anda hanya perlukan modal dan sedikit kesabaran untuk menunggu harga emas telah melepasi dari harga yang anda beli dahulu.Ini bergantung kepada berapa cepat harga emas itu meningkat,kalau cepat kenaikannya,maka anda cepat dapat untungnya,kalau lambat anda perlu menunggu sedikit masa bagi mencapai tahap keuntungan yang anda inginkan.

Apa yang pasti setiap pelaburan,pasti ada risiko masing-masing,saya ulangi..setiap pelaburan,pasti ada risiko masing-masing.Walaupun anda simpan wang anda di bawah bantal sekali pun,ia tetap berisiko kehilangan,atau wang anda rosak ( terkoyak).Saya sendiri mengambil risiko untuk membeli emas sebagai medium pelaburan saya,saya yakin setelah amati dan membuat sedikit kajian mengenai harga emas terdahulu dan sekarang,saya dapati harga emas memang ada kenaikan samaada anda sedar atau pun tidak,harga kenaikan emas ini telah mencecah sebanyak 20%-30% setahun.

Bangsa lain lebih maju kedepan,mereka tidak lagi memandang emas sahaja sebagai medium pelaburan,malah mereka telah mula membeli perak ( silver ) sebagai salah satu medium pelaburan mereka,mereka telah nampak yang silver mempunyai keuntungan yang lebih tinggi dari emas.untuk rekod pada tahun lepas harga silver telah mencapai kenaikan sebanyak 80% setahun,cuba anda bayangkan..80% setahun.

Amat rugi kepada anda yang tidak merebut peluang dengan kenaikan harga komoditi ini.Bagi yang telah sedar atau nampak potensi emas bagi menjana keuntungan,teruskan dengan usaha anda untuk mencapai tahap kebebasan kewangan yang anda impikan.

Apa-apa pun untuk maklumat lanjut anda boleh menghubungi saya di talian 012-4344298 atau emailkan kepada faizppp@yahoo.com.my atau lagi lombongemas999@gmail.com.

No comments:

Post a Comment