Thursday 17 November 2011

Peluang pelaburan emas..


Hari nie harga emas menunjukkan penurunan sedikit,jadi amat sesuai kepada sesiapa yang berminat ingin membeli emas untuk pelaburan.Di Public gold kami menjual emas bukan menjual sijil emas atau menggunakan teknik 30;70 atau 35;65.Pendek kata anda membeli emas jadinya dapat emas bukan dapat sijil sahaja.Anda boleh simpan sendiri emas tersebut,tapi kalau takut hendak simpan di rumah,boleh juga disimpan di bank.

Anda hanya perlu membeli emas keluaran Public gold dan simpan.Apabila harga melepasi harga yang anda beli,baru jual.Soalannya dimana hendak jual?..Anda boleh menjual dimana-mana cawangan Public Gold yang berdekatan anda atau kepada dealer Public gold.Jadi anda tidak perlu risau atau berasa susah hati apabila ingin menjual kembali.Di Public Gold juga mereka menerima emas yang bengkok,bercalar,atau patah asalkan berat yang masih sama,tidak kurang dari berat asal.

Bagaimana hendak tengok harga semasa..? Anda boleh tengok di www.publicdinar.com.my.Jika anda ingin membeli emas,anda boleh hubungi saya dan saya akan 'lock'kan harga emas semasa untuk anda.

Nasihat saya kepada bakal pembeli emas,anda harus mempunyai target atau matlamat sebelum membeli emas,anda perlu tahu matlamat anda jangka pendek atau jangka panjang.Ini penting kerana ianya mempengaruhi jenis emas yang anda beli untuk mulakan pelaburan.Untuk jangka pendek 1 - 2 tahun anda boleh membeli Dinar emas,atau barang kemas..barang kemas anda boleh pajak di bank rakyat atau Agrobank untuk kegunaan anda samaada untuk kecemasan atau sebagai modal perniagaan yang berskala kecil.

Untuk jangka panjang 2 tahun keatas,Gold Bar adalah lebih sesuai untuk dijadikan sebagai pelaburan.Jika anda tiada matlamat,anda boleh juga membeli emas gold bar sebagai percubaan untuk merasa aura emas dalam simpanan anda.Di bawah ini menunjukkan beberapa keping emas yang saya beli ketika mula-mula menjadi agen public gold dimana jumlah kesemuanya RM20675.00.Sekarang setelah beberapa bulan saya membeli emas ini,ianya sudah mampu memberi keuntungan kepada saya dengan hanya melalui kenaikan harga emas itu sendiri.


Jika anda ingin merasa aura emas,anda boleh menghubungi saya di talian 012-4344298, atau hantar email faizppp@yahoo.com.my,lombongemas999@gmail.com

No comments:

Post a Comment