Saturday 14 January 2012

Public Gold memenangi The BrandLaureate – SMEs Chapter Awards

Salam sejahtera  Pembaca sekelaian,

Public Gold sekali lagi telah di iktiraf di peringkat antarabangsa apabila memenangi The BrandLaureate – 2011 SMEs Best Brands in Corporate Branding: SERVICES – Physical Gold Trading.

Emas Public Gold : BRAND pilihan ANDA

Berita baik untuk pelabur, peniaga-peniaga, orang baru, yang baru belajar ataupun skeptis dalam emas fizikal & perak!!

Terfikirkah anda di mana anda boleh mencari sebuah syarikat yang boleh dipercayai untuk associate  membeli dan menjual logam berharga dalam industri  ?

Masih mencari-cari lagi!



 Jaminan Ultimate anda: Jenama Perkidmatan terbaik mengatakan segala-galanya!
The Brand Laureate telah menobatkan Public Gold 2011 SMEs Best Brands (Jenama Terbaik dalam Penjenamaan Korporat: PERKHIDMATAN – Fizikal Gold Trading
Public Gold International Sdn Bhd telah di tubuhkan sejak tahun 2008 dan sekali lagi anugerah tertinggi di menangi bagi syarikat pengeluar  logam berharga yang pertama di Malaysia.
Saya founder www.lombongemas24k.blogspot.com berbangga associate dengan syarikat Public Gold  (PG) sebagai platform dagangan emas.
       Tahniah kepada founder Public Gold, Dato ‘Ng Louis dan pengurusan pasukannya, kerja yang dilakukan dengan baik! Sudah tiba masanya orang awam berhak yang terbaik. Lupakan syarikat penipuan atau syarikat-syarikat yang cuba untuk menarik pelanggan-pelanggan dengan harga yang paling murah atau skim cepat kaya. Saya berseru sama-sama membeli dan menyimpan emas yg berjenama dan establish ini: Ikon dalam perdagangan logam berharga.

No comments:

Post a Comment